20 mrd Ft árbevételű nagykereskedelmi vállalkozás az ország harmadára kiterjedő telephely hálózattal
három nagy és számos kisebb telephely, közel 500 fős létszám a megbízás elfogadásakor
egy válságkezelési folyamatot követően folyamatosan javuló eredményességi szint
PROBLÉMA LEÍRÁSA:
a tulajdonos döntést hozott a cégcsoport értékesítéséről és felvette a kapcsolatot a tanácsadókkal
a cégcsoport maximális cégértéken lehetséges eladásához a menedzsment csapat, a pénzügyi jelentések és a működés tervezhetősé-gének rendbetétel és fejlesztése vált szükségessé
ELÉRT EREDMÉNYEK:
menedzsment csapat megújítása kívülről két év alatt, új tagok integrálása, új szervezeti-felelősségi rendszer bevezetése, középvezetői szerepkör definiálása
a cégcsoport eredménye tervezhetőségének javítása, a költségelőrejelzés pontosságának javítása 5%-on belüli hibahatárra
pénzügyi-számvitel, kontrolling és informatikai szervezet létrehozása, vállalatirányítási rendszer cseréjének irányítása,
MEGBÍZÁS TERJEDELME:
pénzügyi kontrollok kiterjesztése és minőségi javítása, kontrolling, HR és IT kompetencia kiépítése, működőtőke csökkentés
jövőbeni szervezet tervezése, fejvadász és HR partner kiválasztása, interjúztatás, szervezetfejlesztő tanácsadó kiválasztása, workshopok koordinálása