Egy cégtulajdonost sokféle motiváció hajthat. Van, aki a világon akar változtatni, míg mások az alkotás öröméért kelnek fel reggelente. Vannak, akik másokon szeretnének segíteni, és vannak, akik elismerésre vágynak. Egy dolog azonban biztos: a tulajdonos személyes céljai és értékei alapvetően befolyásolják a vállalkozás működését – és sikerét.
De hogyan kezdjünk hozzá tulajdonosként a személyes jövőképünk megalkotásához? Hogyan biztosíthatjuk, hogy az egyaránt támogassa személyes és üzleti céljainkat? És ami legalább ennyire fontos: hogyan formálhatunk mindebből céges víziót, amely keretet ad a vállalkozásunk napi működésének és stratégiai fejlesztéseinek?
Hogyan lehet egy világos, átgondolt jövőkép hajtóerő a tulajdonosok és a cégben dolgozók számára?
Milyen veszélyekkel járhat vállalkozásunk számára, ha nincs egységes tulajdonosi és céges jövőképünk?
Mennyire erős jelenlegi személyes jövőképed, és milyen stabil alapokra építheted céged vízióját?