II. Tulajdonosi jövőkép konferencia

Csatlakozz április 1-jén a MOM Kulturális Központban tartott félnapos eseményünkhöz, ahol megmutatjuk, hogyan hozd létre a tulajdonosi jövőképedre alapozva a céged azon verzióját, ami támogatja személyes céljaid! 

Maximum 10 fő egy közös ebéden is részt vehet az előadókkal és a pódiumbeszélgetés résztvevőivel

A II. Tulajdonosi jövőkép konferencián választ kapsz arra, hogy...

...mi kell ahhoz, hogy a céged ne csak nyereséges vagy értékes legyen, hanem a személyes jövőképedet is támogassa?

...hogyan tudod egyszerűen eldönteni, hogy egyes stratégiai irányok vagy új kollégáid összhangban vannak-e az elképzeléseiddel és a személyes értékrendeddel?

...mi kell egy tulajdonosi jövőkép megalkotásához és a jövőképedet milyen lépések mentén válthatod valóra a saját cégedben?

Ezekre és sok más kérdésekre adunk a válaszokat a konferencián egyéni, 100%-ban személyes cégtulajdonosi történetek és gyakorlati példákkal alátámasztott szakértői nézőpontok bemutatásán keresztül. 

Ehhez olyan szakértőket és cégtulajdonosokat kértünk fel előadónak és beszélgetőpartnernek, akik napi szinten elkötelezettek az iránt, hogy saját maguk és cégük következő legjobb verzióját hozzák létre. 

Előadók

Kattints az előadók fotójára, hogy többet is megtudj róluk! 

Martin Hajdu György, szervezet- és vezetőfejlesztő

Krausz Zoltán, vállalatépítési mentor

Egerszegi Krisztián, a MiniCRM tulajdonosa, a Cégépítők alapítója

Előadások

Martin Hajdu György (szervezet- és vezetőfejlesztő): „Van (jövő)képem hozzá!”

  • Célok versus jövőkép
  • A személyes jövőkép, mint sikertényező
  • A személyestől a tulajdonosi jövőképig
  • A tulajdonosi jövőkép feltárása, elemei és hatása

Krausz Zoltán (vállalatépítési mentor): A cégtulajdonosi autonómia – a szabad döntéseid alapköve

  • Fejlesztés+megtartás, eladás/átadás – a lényeg ugyanaz
  • A cég, ami támogat téged a szabad döntésben
  • Bemutatom a szabadságodhoz szükséges támogató rendszert

Egerszegi Krisztián (a MiniCRM tulajdonosa, a Cégépítők alapítója): A Cégépítés 7 alapelve, amivel elérheted a Jövőképed

  • Tapasztalatok egy önjáró cég tulajdonosától
  • 7 alapelv egy stabilan működő céghez
  • Hogyan érd el: cégépítés a hosszú távú növekedésért

A pódiumbeszélgetés résztvevői

Kattints a fotókra, hogy többet is megtudj a résztvevőkről! 

Juhász Attila, az Újház Zrt. igazgatóságának elnöke

Prohászka Andrea, a TUTTI Kft. ügyvezető igazgatója 

Szűcs Pál, a Silveria Elektronikai Kft. alapítója

Program

9:00
Előadások
9:00
10:15
Kávészünet
10:15
10:45
Pódiumbeszélgetés
10:45
12:00
(Közös ebéd)*
12:00

* A közös ebéd legfeljebb 10 fő számára elérhető

Helyszín

MOM Kulturális Központ

1124 Budapest, Csörsz utca 18.

Időpont

2025. április 1. (9:00–12:00) 

Részvételi díj:

Egyéni jegy: 39 900 Ft + áfa 

Most minden teljes árú egyéni jegy mellé ajándék szakmai könyv jár.

Minden további regisztráltnak: 24 900 Ft/fő + áfa 

Közös ebéd jegy (az első 10 vásárló személy részt vehet egy kötetlen beszélgetésen ebéd mellett, az előadókkal és a pódiumbeszélgetés résztvevőivel): plusz 29 900 Ft/fő + áfa 

A konferencia támogatói

Szervező partner:

Előadók

Tulajdonosi jövőkép konferencia Martin Hajdú György

Martin Hajdu György

A közgazdasági egyetem elvégzését követően 14 évet dolgozott kereskedelmi és befektetési bankokban. Miközben méretes céges tranzakciók tanácsadójaként tevékenykedett, vállalatértékelést oktatott a Budapesti Corvinus Egyetemen és a Bankárképző Központban. A Tőzsdei szakvizsga rendszerének kidolgozója.

 

Idővel szakmát váltott, mivel arra ébredt rá, hogy a stratégiai-pénzügyi problémák mögötti emberi és szervezeti elakadások és a belőlük fakadó fejlődési lehetőségek izgatják igazán. 

 

Szervezetfejlesztő-szupervizori diplomát szerzett, majd coaching képesítést, jelenleg az ICF PCC minősítésével rendelkezik. Mivel üzleti szervezeti háttérből jön, látja, hogy valódi teljesítmény és elégedettség csak akkor jön létre fenntarthatóan, ha egyszerre sikerül önazonos módon kapcsolódni magunkhoz és a szervezethez is. E kettős kapcsolódás megteremtésének specialistája. Coachként, tanácsadóként, trénerként, szervezetfejlesztőként a pszichológiát és üzleti tudást egyesíti holisztikus szemlélettel egyének, csapatok és szervezetek fejlesztésében, több mint 5.000 órányi fejlesztői tapasztalattal. 

 

Társalapítója az Önazonos Vezető Műhelynek, amelynek blogján rendszeresen publikál vezetői és önmenedzsment témákban. Számos nyilvános és céges vezető- és kultúrafejlesztő online program társszerzője. Jelenleg két tőzsdei cégnél tölt be választott tisztséget: a Graphisoft Park Igazgatósága és a Duna House felügyelőbizottsági tagja. A Közép-európai Brókerképző Alapítvány kuratóriumi elnöke. 

Krausz Zoltán

Krausz Zoltán 20 éve dolgozik hazai és nemzetközi vállalatok fejlesztési és átalakítási projektjein. 10 éve kizárólagos fókuszában a középvállalatot vezető cégtulajdonosok szintugrási ambícióinak támogatása áll vállalatépítési mentorként. 

 

Célja, hogy minden cégtulajdonos olyan önjáró vállalatot építhessen vállalkozásából, amely támogatja személyes céljait, a cég működését pedig a következő szintre emeli. Megbízóit és azok menedzsment csapatát hazánkban úttörőnek számító módon támogatja az általa kidolgozott és több tucat hazai vállalkozásnál sikeresen alkalmazott Vállalatépítési Program keretein belül.

 

Krausz Zoltán korábban közép- és felsővezetőként, befektetőként és többségi tulajdonosi képviselőként is értékes tapasztalatokat szerzett hazai kis- és középvállalatoknál, illetve multinacionális cégeknél is.

 

Tizenöt fős, négyszáz fős és több ezer fős vállalatot is alakított már át. Több, mint két évtizednyi tapasztalattal rendelkezik vállalat-átalakítási projektek területén. Eddig közel 100 cégtulajdonost segített, hogy felismerje az akadályokat és ezeken képesek legyenek felülkerekedni, szintet lépni.

 

Nagy hangsúlyt fektet az ügyfeleivel közösen kialakított, teljes körű, önjáró és növekedést támogató megoldások megtervezésére és bevezetésére. 

II. tulajdonosi jövőkép konferencia Egerszegi Krisztián

Egerszegi Krisztián

A MiniCRM tulajdonosa, a Cégépítők alapítója, a Jövőkép című könyv szerzője, a rendszerben való gondolkodás híve. A másfél milliárd forintos árbevételű IT-cége felépítése után a MiniCRM Zrt.-vel is sikerült piacvezető szereplővé válnia Magyarországon és Romániában.

 

2012 végén csatlakozott tulajdonosként és a 7. emberként, az akkor 54 millió forintos árbevételű és 170 ügyféllel rendelkező MiniCRM-hez. 2024-ben a cég már 100 fős, több mint 2200 ügyféllel, romániai leányvállalattal és 2,2 milliárd forint körüli árbevétellel. 2014-ben a cég megnyerte a Deutsche Telekom Legjobb üzleti alkalmazás versenyét nemzetközi szinten, ami visszaigazolás volt, hogy jó úton járnak. Emellett a cég a Deloitte Fast 500 és Financial Times 1000 sikerlistákra is felkerült. A klasszikus CRM-ből, ahogy a MiniCRM mint cég fejlődőtt, úgy fejlődött a MiniCRM szoftver is tovább, ma már vállalatirányítási, de inkább cégépítő rendszerré.

 

A legnagyobb segítség számára a rendszerben való gondolkozás volt, aminek segítségével és a megfelelő támogató eszközökkel ki tudott törni a folyamatos napi tűzoltásból és a cég fejlesztésére fordíthatta az idejét, ami már önállóan is működni tudott. 2021-ben megalapította a Cégépítők közösséget. Célja, hogy olyan vezetők osszák meg a tapasztalataikat, akik nemcsak beszélnek róla, hanem már a valóságban is megcsinálták. 2023 áprilisában megjelent a Jövőkép című könyve, ami a megjelenés után három hétig vezette a Libri üzleti sikerlistáját. A könyv újszerűen, regényes formában adja át a magyar valóságban működő cégvezetői tudást.

A pódiumbeszélgetés résztvevői

Juhász Attila

Magyarország piacvezető építőanyag kereskedelmi vállalatának az Újház Zrt. igazgatóságának az elnöke, valamint társtulajdonosa. A cég az ország 80 pontján, 2600 munkatárssal végzi a tevékenységét. A szakma legmeghatározóbb érdekképviseleti szervezetének az ÉVOSZ Magyar Építőanyag-kereskedelmi Tagozatának az elnöke, valamint a Piramis Építőház Kft. építőanyag kereskedelmi vállalat ügyvezető tulajdonosa.

Több mint 100 szakmai és vezetői díj, valamint elismerés birtokosa, rendszeresen osztja meg tudását és tapasztalatát a vállalkozó társaival.

 

Az építőanyag-kereskedelem területén a sajtóban a legtöbbet idézett építőanyag kereskedelmi szakember Magyarországon.   

II. Tulajdonosi jövőkép konferencia - Juhász Attila

Prohászka Andrea

A TUTTI Kft. második generációs ügyvezetője, meghatározó szerepet játszik a vállalat sikeres irányításában. Karrierjét a családi vállalkozásban kezdte, ahol a szakmai ranglétrát végigjárva szerzett mélyreható ismereteket az élelmiszeripar különböző területeiről.

 

Andrea nemzetközi üzleti tanulmányait a Budapesti Gazdasági Egyetemen kezdte, ahol kereskedelem és marketing szakon szerezte meg alapdiplomáját (2004). Ezt követően a győri Széchenyi István Egyetemen MBA fokozatot szerzett (2006), amely során a vállalatvezetés és stratégiai gondolkodás alapjait sajátította el. Tanulmányait követően a TUTTI Kft.-nél exportértékesítési menedzserként kezdett dolgozni, és ebben a szerepben számos mai is jól működő nemzetközi kapcsolatot épített ki, jelentősen hozzájárulva a vállalat exporttevékenységének bővítéséhez.

 

2009-ben cégvezetői kinevezést kapott, feladata a vállalat operatív működésének és stratégiai irányvonalának meghatározása lett. 2019-ben vette át az ügyvezető igazgatói szerepet édesapjától, egyre kiforrottabb elképzelésekkel a generációváltás zökkenőmentes levezényléséről és a cég jövőképének kialakításáról.

 

Andrea vezetői filozófiájában a csapatmunka és a folyamatos fejlődés áll középpontban. Kiemelt figyelmet fordít a tehetségek felkutatására és fejlesztésére, valamint a szervezeti kultúra modernizálására. Az évek során olyan átalakításokat vezetett be, amelyek a vállalat termelésközpontú működését fokozatosan marketingalapúvá formálták, biztosítva ezzel a piaci versenyképesség fenntartását és növelését.

 

Andrea vezetői stílusa hiteles és példamutató: egyszerre irányítja és inspirálja csapatát, biztosítva számukra a lehetőséget a fejlődésre és a közös siker elérésére. 

Szűcs Pál

A Silveria Elektronikai Kft. alapítója és ügyvezető igazgatója, aki több mint másfél évtizedes szakmai tapasztalattal hozta létre vállalkozását. Pályafutása során széles körű ismereteket szerzett az elektroműszerészi, a gépészmérnöki és a környezetvédelmi mérnöki területen. Az informatika világában is jártas, korábban a DÉMÁSZ-nál rendszergazdaként dolgozott, majd vezetői pozíciót töltött be egy magyar szoftverfejlesztő cégnél.

2002-ben megalapította a Silveria Elektronikai Kft.-t, amely kezdetben egy családi vállalkozásként, mindössze egyetlen termékkel indult, mára azonban az egyik vezető magyar tulajdonú elektronikai bérgyártó céggé nőtte ki magát. Az 5000 négyzetméteres telephelyen számos tevékenység zajlik, többek között nyomtatott áramkörök szerelése, kábelkonfekcionálás, lézergravírozás és orvostechnikai eszközök gyártása. A vállalat árbevételének jelentős része exportból származik, ami tovább erősíti nemzetközi jelenlétét.

Szűcs Pál számára kiemelten fontos a stabil és hosszú távú üzleti kapcsolatok kiépítése, valamint a partneri együttműködés. Cégével arra törekszik, hogy ügyfeleinek teljes körű szolgáltatást nyújtson, lehetővé téve számukra, hogy saját innovációikra összpontosíthassanak. Kiemelt figyelmet fordít az orvostechnikai eszközök fejlesztésére és gyártására, olyan forradalmi termékek létrehozásában vesz részt, mint a speciális véranalizáló eszközök vagy a bankkártya méretű, hordozható EKG berendezések, amelyek mind magyar fejlesztésűek.

Elkötelezettsége és szakmai háttere révén Szűcs Pál jelentős szerepet játszik a hazai elektronikai ipar fejlődésében, miközben folyamatosan új lehetőségeket keres a nemzetközi piacokon. Szívesen osztja meg szakmai tudása mellett a cégfejlesztésben szerzett tapasztalatait is. 

Jelentkezz a II. Tulajdonosi jövőkép konferenciára

Tulajdonosi jövőkép konferencia II. regisztráció

Számlázási adatok


További résztvevő hozzáadása

Egy cégtől többen is jönnétek? Itt tudod megadni a további jelentkezők adatait.


Az adataidat kizárólag a konferenciához kapcsolódó értesítésekre, valamint számlázási célokra használjuk fel, az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint. Az itt megadott adatokat nem adjuk tovább marketingcélokra.

Az űrlap kitöltése után kapsz egy számlát, ami alapján be tudod fizetni a részvételi díjat. A jelentkezésed ennek beérkezése után lesz végleges. A vásárlás után lemondást nem áll módunkban elfogadni, a jegyet nem váltjuk vissza. A részvételi díj kiegyenlítése után a részvétel átruházható, azonban kérjük, ezt minden esetben jelezd a szervezőknek.

Kérdésed van a szervezőkhöz?

Írj a konferencia@vallalatepites.hura! 

Várunk szeretettel konferenciánkon!